Friday, 20 August 2010

20 August 2010


Cymbydium


Also found next to the road, free!




7 comments:

  1. I'm way behind, because we have this cold epidemic here.
    I promise to catch up as soon as my nose stops drooping down the camera lens ;)

    ReplyDelete
  2. Ok, you are allowed, in the middle of the winter.
    Hope it will be better tomorrow.
    Was this the first time since the Netherlands?

    ReplyDelete
  3. Bjorn en Michele Gunderson2 September 2010 at 8:42 pm

    Ooooh, prachtige orchideen! Ben ik gek op, maar hier groeien ze alleen in 't wild bij tuincentra, haha! Nix gratis plukken ;-)

    ReplyDelete
  4. Nix gepikt joh, de struiken lagen langs de weg met een bordje : FREE

    ReplyDelete
  5. @Patries: Second time this winter, youngest is the 4th time, 2 months long, if we were to keep him home like they say you should, he would have been home for 8 weeks!

    ReplyDelete
  6. Gratis mee te nemen? Waarom heb ik dat nou nooit? Boehoe!!
    Hier pluk ik in de bollentijd soms wel 's wat narcissen die her en der verwilderd langs een afgelegen paadje groeien. Vorig jaar heb ik wel een paar bossen geplukt en toen kwam ik iemand tegen die zei dat dat niet mag (wel met een glimlach gelukkig, ze deed het nl. zelf ook).
    Dus nu neem ik maar een boodschappentas mee als ik weer 's op strooptocht ben... ;-)

    ReplyDelete
  7. Oeh dat deden wij vroeger ook altijd, mijn moeder was er altijd erg blij mee, maar zat ook altijd, kijk je uit voor de boswachter!? Wij plukten namelijk in 'Het Dorp', daar woonden we vlakbij en het stond er altijd bomvol met narcissen!

    ReplyDelete